Thursday 18 August 2011

today !!


hai peeps , today banyak benda yg terjadi kan ! first , rindu zaman kanak kanak aku ! comel je but gelap sikit dari sekarang lah !! :D tapi seronok jadi kanak kanak . emma sedar lah kau dah 16 tahun sekarang , dah 4 tahun kau tinggal kan zaman kanak kanak lah . suka tenguk budak budak kecik main lari lari depan aku , seronok tahu kalau boleh aku pon nak lari sekali ! :) petang tadi datang rumah gg's because nak tenguk keadaan dia lah . semalam sedih sangat but tadi jmpe aku dia dah okey ! :) tadi petang ,, ingat nak keluar dengan cucu tercinta aku ( muss ) tapi ta jadi sebab kaka dia ajak buka luar petang to . :( but time tengah terawih tadi dengan gg's , dia datang sini ! sumpah aku ta sangka dia datang juga jumpew aku ! sungguh kamo gila lah cucu . tengah lepak lepak yang malu malu cipan to , gg's call kecik then gg's sedih sangat . aku tanya kenapa , gg's cakap kecik mara dia ! kecik asal kau mara gg's ? sebab dia call and mesej kau , wei sedar lah yang dia sayng kau lah cuma kau to yang buta kalah **** ! kau memang ta hargai gg's kan , ***** lah kau . gg's jangan sedih lah ! aku ada di sisi kat , ALWAYSS ! janji aku kat kau sayang ! tadi IM dengan cucu and pakcik , pakcik suka suka cakap cucu to bf baru aku , kurang ajar kan . geram nya , kami kawan lah . :D

No comments:

Post a Comment