Saturday 20 August 2011

thankss ♥


hai peeps , hari niy aku happy good lucky lah . because first aku ta jadi nak hang dengan gg and ingat nak tenguk hazid masuk hospital tapi ta dapat , :( tapi petang tadi , cucu ajak buka luar . aku on je kan , ingat dia main main but seriuss dia datang ambik aku . :) ta sangka aku , aku dah lah malu malu cipan mula mula to . segan lah kod . lepas muss ambik aku naik motor , dia bawak aku pergi bazar jalan khucing dulu , aku beli karemel lah . lepas to pergi rumah hazid , takod aku pergi sana . mana ta nya , orang pandang aku macam nak makan orang je , serammm . then muss bawak aku and member member dia yg puasa lah sangat to buka kat sebelah skool dia . aku makan nasi goreng cina plus air fresh oren , sedap :) muss makan nasi goreng pataya ( pataya lagi ) plus air milo and member member  dia makan nasi bujang plus air teh ais .! lepas buka , pergi karoke kat brem lah kan ! seronok tenguk dorang kat dah room glass to . :) muss duduk sebelah aku , and hazid ta habis habis dengan cerita dia yang aku cauple dgn muss . bak kata muss not yet kan , :) aku ta kata apa lah cozz memang aku sorang perempuan time to and aku berkepit dengan muss je , ye lah takut kod ta biasa ! then lepas karoke , muss antar aku balik . time balik to funny tgk dorg buat lawak ! :) and bila dah sampai , hazid tanya ta salam ke pakwe makwe kan and jawapan muss aku suka ! not yet kan sayang ? but

(muka dia macam apek kan)
 thankss a  lot to you darling , emma happy sangat today ! :)

No comments:

Post a Comment