Monday 8 August 2011

smile :)

hye peeps ! 
today blog aku nak cerita kn tntang hari aku yg asyik nak smile je !
mybe cozz my wife Gg's Suleiman yg telah membuat cinta lama berputik kembali ! :)

niy lah wife aku , cantek kan ! <3

btw korg nk tahu why aku happy je today , semua niy berpunca daripada problem hidop aku to .
aku keliru dengan keputusan yg akan aku lakukan sama ada
pilih salah sorang or break dua dua je trus ! gg 's say , 
kau break dua dua then dah break bagitahu aku coz aku nk kau cauple dgn azri azlin !
OMG , gg 's kau nk aku cauple balek dengan nenek ? mmg aku suka but 
dia suka aku lagi ke ? malu lah .
btw korg msti nk tahu siapa lelaki itu kn .

cinta lama berputik kembali <3

sumpah aku sayang kau balek nenek tapi kau ta kn menyukai aku balek la !
hanye kawan je kami mampo lh ! :D btw miss you sayang .

No comments:

Post a Comment