Saturday 20 August 2011

kenapa ?


hai peeps , aku update blog niy pagi pagi kan , orang tengah solat subuh aku update blog . :) aku dah tido tadi lepas sahur then bila dah lena to , aku bangun air mata meleleh jee . this my problem , aku nak break dengan bf aku but aku still sayang dorang . aku ta dapat bayang kan hidup tanpa dia lah , :'( aku nak dia jadi peneman aku sampai tua tapi nampak nye kita ta ada jodoh sayang . :( aku nak kita happy together tapi aku yang terpaksa lupakan semua to , aku ta boleh pikir macam mana hidup aku tanpa kau . memang ada yang menunggu aku but mampu ke dia buat apa yang kau buat untuk aku ? terlalu banyak yang perlu dia korban kan untuk aku nanti . sanggup ke dia buat ? aku rasa dia lebih rela cari lain lah , :( memang aku seorang pemilih kalau nak bf or future husband . aku ta kan terima seseorang to kalu dia ta tepati syarat yg penting sekali . agak agak kau , lepas aku break dengan kau nanti , aku ada penganti yang sepadan ke dengan aku ? ta tahu lah , banyak memori dengan kau kan , tapi aku harap kau tahu yang aku sayang kau lah !! 

ciri ciri lelaki yang wajib aku cari ..
not smoking . 
not syisha .
not drunk .
dont take drug .
not piercing .
setia .
and always ingat yang dia ada aku cukup !
 yang warna dark purple wajib !!!  teruk kan siapa nak jadi bf aku ? susah nak cari kan . :) 

No comments:

Post a Comment