Sunday 7 August 2011

shopping and shoping !

hye peeps !
hari niy aku buka kat luar dgn ameer (my hubby) , adeq dye irra and alip !
mula mula sampay , dye nak beli games so aku follow je lh ,
then 
aku ikut je ape yg dye nk wat , dye ajak aku g main token at sne tapi aku sibik nk pergi 
popular dengan irra . habis duet aku RM41 beli buku komik !
niy lah buku yang aku harap dapat beli and finally DAPAT !!
dua dua buku niy paling aku suka ! <3
ini sambungan TWINKLE ! :D
sumpah aku sayang buke niy , best lh !
aku pun ta nak kau ! :)
senang senang , niy lah buku yang aku beli ! 
lpas dah beli buku , kita orang buka kat marrybrown so dah abis makan .
aku ingat nak beli kek dkat secret recipe tapi dye ckap nk tgk wayang then ta jadi beli and ta jadi tengok movie ! :( tapi aku dapat shopping barang . :D
dye berlanja aku barang yg aku nk , like foundation, lip balm, facial cleanser, perfume, masks, candiesHalls and dia beli perfume ICE . lepas shopping , dah happy happy ,
time for balek lh ! :D so sampay sini je story aku ya .
daaaaaaaaaa ! <3

No comments:

Post a Comment