Friday 19 August 2011

megarut kan !



hai peepss ! hari niy sumpah aku pelik bin ajaib lah , first sekali petang tadi chat dengan cucu tercinta   
and cinta lama berputik kembali !! kan semalam muss datang sini then aku tanya azri tahu pasal semalam ? then dia cakap tahu and azri ta mara pon . why azri nak mara muss jumpe aku ? ada sesuatu yang aku ta tahu ke , chill lah dia kawan aku je lah and dia sayang aku just friend full stop . then aku chat dengan azri , pelik lah kau today . ta penah penah kau jaga hati aku and kau cakap malam nanti chat dengan kau lagi ??? why kau berubah ? time terawih tadi aku citew kat gg about you then gg cakap kau mybe sayang aku , no lah kan aku beranggan je kan . :) tadi chat dengan muss , happy good lucky aku sambil tunggu kau online , tibe tibe teringgat esok aku alone ingat nak ajak muss teman but dia pokai so ta pew lah , alone je lah aku nanti ! pastu kau online kan azri , sorry aku megarut banyak kat kau , pasal mati lah , culik lah , mayat lah , all about me . sorry lah , tengah chating dengan kau , aku nangiss tiba tiba because kau cakap aku pelu kan kaseh sayang jugak aku ta reti hargai kaseh sayang orang kan lagi pon problem aku ta setell lagi , but aku terkejut yg muss tahu aku sedih , thankss muss but sorry tipu awak yang saya dah chill lah sangat ! saya sedih but saya ta nak orang tahu , btw thankss sayang cozz risau kan saya esok . :D

No comments:

Post a Comment