Sunday 21 August 2011

kerja amal ♥


hai peeps , today aku hanging bukit bintang with my future husband , eddy , hazid and gf dia kod . ingat gerak lambat last last , eddy nak gerak pukul 12.3o kod . awal kan kita orang hanging , memang penat tapi berbaloi lah . happy , seronok , suka , tekanan , dugaan and macam macam perasaan lagi lah ! :) first , pergi beli baju untuk eddy btw seronok sangat dapat pegang and snap with canon 1oooD kod . :) thankss sayang , love you so much not because canon but our relationship ♥ . penat kod tolong eddy pilih baju raya , macam perempuan ! then lepas beli baju eddy , kita orang perdi jumpe boy . opie and ntah siapa siapa lagi . :) ingat nak jalan jalan , tunggu dorang punya aktiviti yang ta patut aku tiru to , penat ! kesian sampai furute husband aku pon terbabit . :(  tapi aku ta terbabit , hebat kan aku . then boy and opie nak balik , so terpaksa benar kan lah . eddy yg dari tadi merajuk ta dapat beli seluar pon nak balik lah sangat , last last kena tarik dgn aku ! HAHA  , jahat kan aku . then kami menerus kan perjalanan ke alam nyata . :) tengah happy happy , time berbuka dah dekat , aku dah memang penat gilar vavi sampay ta boleh cakap seronok dah . so kami ke mcD dulu last last ke bukit bintang jugak kami berbuka . berbuka lah kami dengan kenyang nye kod , ntah lah ta pasti mereka to . :) penat lah time balik to , tapi seronok bersama kasih sayang aku 
 my loving boy muhammad mustaqim bin mohd sabri 
nak tenguk pix ? 
part time work :)

test sebentar .

mencuba nasib . :)

buruk kan saya ?

kedai lain pulak . 

posing je lah kan .
kami sekeluarga ! :)

dia my future husband ♥!

ingat buka mcD tapi ta jadi kan .

hazid and gf dia .
kaseh sayang .
eddy time balik lah .



No comments:

Post a Comment